Specifika komunikace s uživateli sociálních služeb

Termín kurzu: další termín pro vás připravujeme

Netěší Vás komunikace s některými klienty tak, jako s ostatními a chcete to změnit? 

Máte klienty, se kterými se nemůžete domluvit? 

Stává se Vám, že se s klientem nenaladíte na stejnou vlnu a on se Vám ostýchá sdělit, co by potřeboval?

Pak je tento 8 hodinový kurz určený právě Vám!

V první části kurzu „Komunikace s problematickým klientem“ se dozvíte o široké škále typů „problematických“ klientů, způsobu jednání s nimi, a to ne jen k Vaší, ale i k jejich spokojenosti. Prozradíme Vám techniky, které Vám pomohou vymanit se z pasti manipulativního jednání a to tak, abyste neprohlubovali propast mezi Vámi a klientem, ale naopak stavěli mosty ve vzájemné komunikaci.

V druhé části kurzu pak budete mít možnost si nabyté dovednosti osvojit při praktickém nácviku. Každý účastník bude mít možnost vyzkoušet si jednání s problematickým klientem ve vzorové situaci, případně na vlastním případu z Vaší vlastní praxe.

Cílem kurzu je zjištění, že neexistují problémoví klienti, jen nevhodně zvolené komunikační techniky.

 

Místo konání: Sázavská 30, 120 00 Praha 2

Čas konání: 10:00 - cca 16:00

Cena jednodenního kurzu: osoba / 1 200,- Kč 

Cena skupinového kurzu pro organizace je možná dohodou.